1. Foglalási és fizetési feltételek
1.1 A Vendég foglalásával (foglaló befizetésével) elismeri, hogy a Foglalási, módosítási és lemondási feltételeket, valamint a Házirendet megismerte, és azokat elfogadja.
1.2 A Silver Zsóry Vendégház csak írásban (e-mailben) érkezett foglalást fogad el. Foglalása az Vendégház írásbeli visszaigazolását követően válik garantálttá. Az érkezés napján történő foglalás esetén visszaigazolást nem küldünk, a foglalás azonnal él.
1.3 A foglalásban megadott adatok helyességéért a vendég felel. Amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, illetve e-mail címen nem elérhető, vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul és így nincs lehetőség a foglalás megerősítésére, a Silver Zsóry Vendégház fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó igény is megszűnik.
1.4 Kérjük gyermek(ek)kel érkező vendégeinket, hogy a gyermek(ek) életkorát pontosan adják meg a tartózkodás időpontjában betöltött életkor szerint.
1.5 Kérjük, hogy a szálláshellyel kapcsolatos bármilyen igényüket a „Megjegyzés” rovatban jelezzék.
1.6 A szálláshely elfoglalásának a vendég részére történt kulcsátadás minősül.
1.7 A foglalás a 40%-os foglaló befizetésével válik véglegessé!
Foglalás előtt, ha teheti mindig egyeztessen velünk!
Fizetés banki utalással:
Számlaszámunk a következő:
K&H Bank Zrt
Tóth Tihamér
10403538-77515152-48491001
A közlemény rovatban kérjük tüntesse fel a foglaló nevét és az utazás dátumát!
Fizetés bankkártyával:
Hamarosan
Fizetés SZÉP-kártyával
A foglalót SZÉP kártyájával is kiegyenlítheti, szállás alszámláról.
OTP kártya használata esetén közvetlenül a szolgáltató webes felületén keresztül indíthatja a fizetést a Silver Zsóry Vendégház kiválasztásával.
K&H-s fizetéshez kérjük használja a vendégház azonosítóját (————-) a szolgáltató online felületén.
MKB-s fizetés esetén első lépésként kérjük küldje el számunkra a kártyabirtokos nevét és azonosítószámát. Ezt követően küldjük majd az előfizetési azonosítót.
1.8 A foglalási díj előzetes megfizetéséhez szükséges számla információkat az
előfoglalás alapján küldjük meg. A szállásfoglalást a foglalási díj beérkezését követő
24 órán belül igazoljuk vissza.
1.9 Fennmaradó szállásdíj kiegyenlítése
A fennmaradó szállásdíjat a helyszínen készpénzzel, átutalással vagy SZÉP-kártyával (webes fizetés) tudja kiegyenlíteni. Kártyaolvasó terminállal nem rendelkezünk. Ha valami miatt az Ön által előre lefoglalt időszak vége előtt távozik a szállásról nem áll módunkban a pénzt visszafizetni.
1.10 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.
2. Módosítás feltételei
A szállásadásnál mindig a Vendégeink kényelmét tartjuk szem előtt.
2.1 A megrendelés módosítása írásban történik.
2.2 A szállás időpont módosítására csak az érkezési nap előtti 14. napig van lehetőség, abban az esetben, ha van szabad helyünk.
3.3 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.
3. Lemondás feltételei
3.1 A megrendelés lemondása írásban történik.
3.2 Az érkezési napon és az érkezési nap előtti 14. naptól a foglalás értékének 40 %-a a kötbér, vagyis 14 napon belüli lemondás esetén a foglalót nem áll módunkban visszatéríteni, függetlenül a lemondás okától.
3.3 A lefoglalt, de a Vendég tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
3.4 A foglaló SZÉP-kártyás fizetése esetén a szolgáltató által levont kezelési költség a megrendelőt terheli. Az foglaló visszautalása az adott szolgálató rendszerén keresztül történik.
3.5 Szállásközvetítő portálokon keresztül leadott foglalások esetén a lemondási feltételek a fentiektől eltérőek lehetnek és ezen szerződések esetén a foglalás időpontjában a portálokon megjelenő adatlapunkon szereplő és a visszaigazolásban is meghatározott lemondási feltételeket alkalmazzuk.
3.6 Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
3.7 Amennyiben a járványügyi korlátozások miatt utazási korlátozás van érvényben, a teljes foglaló 14 napon belüli lemondás esetén is visszajár.
3.8 Amennyiben a foglalását bármilyen megbetegedés miatt kellene lemondania határidő lejárta után, abban az esetben a foglalást díjmentesen módosíthatja új időpontra. (Természetesen a megbetegedést orvosi iratokkal kell igazolni.) Szép-kártyás fizetés esetében nem tudunk pénzt visszaadni! Jogos igény esetén ajándék utalványt állítunk ki!